۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

مدیرعامل برق استان قزوین:

۸۶ هزار مشترک برق در استان قزوین مشمول پاداش صرفه جویی شدند

۸۶ هزار مشترک برق در استان قزوین مشمول پاداش صرفه جویی شدند

قزوین- مدیرعامل برق استان قزوین گفت: ۸۶ هزار مشترک برق در استان قزوین مشمول پاداش صرفه جویی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف اینانلو ضمن تشکر از همکاری ارزنده مشترکان برق استان قزوین گفت: تا امروز ۸۶ هزار و ۱۶۵ مشترک خانگی در استان بر روی قبوض برق خود پاداش صرفه جویی به مبلغی بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

اینانلو با بیان اینکه پیک مصرف برق کشور از نصاب ۷۷ هزار مگاوات گذشته و رکورد جدیدی در مصرف برق کشور شکسته شد، همراهی و همکاری مشترکان در مصرف بهینه برق را عاملی بسیار مهم در پایداری شبکه دانست و گفت: استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم دمای سامانه‌های سرمایشی بر روی اعداد ۲۴ درجه سانتی گراد در کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف تأثیر بسیار زیادی دارد.

مدیرعامل برق استان قزوین همکاری مشترکان اداری را در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق شایسته دانست و گفت: مصرف برق ادارات و دستگاه‌های دولتی به صورت برخط پایش شده با همکاری ادارات، کاهش بار شبکه به میزان ۹ مگاوات میسر شده و انتظار می‌رود تمامی مشترکان اداری استفاده از مولدهای برق را به منظور کاهش مصرف برق مطابق با ابلاغیه هیأت وزیران در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: از ابتدای هفته جاری نیز برق ۲۶ مشترک اداری به دلیل بی توجهی به ابلاغیه هیأت وزیران و خودداری از کاهش مصرف برق به صورت خودکار قطع شد.

لازم به ذکر است تمامی مشترکین اداری در استان قزوین، مطابق دستورالعمل ابلاغی شرکت توانیر محدود کننده بر روی لوازم اندازه گیری تعریف شده و در صورت عدم رعایت سقف مصرف، محدود کننده ها به صورت خودکار عمل می‌نمایند.

کد خبر 6164110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha